Braki towaru

08-12-2020

W chwili obecnej (grudzień 2020) stany magazynowe wielu produktów z zakresu stereo i kina domowego są bardzo niskie lub są równe zeru. W ciągu najbliższych kilku miesięcy niestety nie będzie lepiej. Dotyczy to w szczególności:

- amplitunery kina domowego Onkyo, Pioneer - brak z najbliższych miesiącach

- amplitunery kina domowego Denon, Marantz, Yamaha - coś się pojawia w Polsce, realizujemy zamówienia internetowe

- amplitunery stereo - coś się pojawia w Polsce

- pozostała elektronika stereo - mało, bardzo mało, coś się pojawia w Polsce

- kolumny głośnikowe - nawet nie jest źle

- okablowanie , akcesoria audio - nawet nie jest źle

Z tygodnia na tydzień widać coraz mniejsze stany magazynowe wszystkich produktów w Polsce. Jeżeli rozważasz zakup za dwa tygodnie - lepiej zrobić to teraz.

My oczywiście zapraszamy do naszego sklepu Glosniki-instalacyjne.pl

Amplituner kina domowego za 2000 - 3000 zł to w tej chwili powoli marzenie sprzedawcy. Droższe amplitunery za 7000 zł jeszcze idzie dostać. My obsługujemy w pierwszej kolejności zamówienia złożone w sklepie internetowym. Można składać zamówienie za pobraniem. Jak będziemy mieli towar w ręku - i tak dzwonimy przed wysyłką czy zamówienie aktualne. Czas oczekiwania od 1 tygodnia do 3 miesięcy. Tak, tak będzie w pierwszej połowie roku 2021.

Powody: jak zwykle koronawirus :), plus kłopoty właściciela Onkyo/Pionner, plus spaliła się jakaś fabryka procesorów, które są w amplitunerach montowane.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Chcę kupić - mogę poczekać

Jeżeli jesteś zdecydowany na zakup amplitunera AV / stereo prosimy o złożenie zamówienia w naszym nowym sklepie internetowym  Glosniki-instalacyjne.pl  pomimo pokazywania stanu magazynowego BRAK. Wybrać opcję płatności za pobraniem i zaczynamy polowanie.

My mamy złożone zamówienia na wszystkie modele amplitunerów w centralnym magazynie u Polskich dystrybutorów. Elektronika będzie się pojawiać co jakiś czas w małych ilościach. Wówczas dzwonimy do klientów wg. kolejności zamówienia i pytamy czy zamówienie jest aktualne ? Jeżeli tak - dogadujemy zamówienie i wysyłamy.